9 Aralık 2011 Cuma

Şahane tedavi

İlaçları prospektüslerini okumadan almamak lazım. Doktor verse bile. Ki genelde doktor verir, değil mi? Bunu dün akşam ziyadesiyle tecrübe ettim. Dışarıda bir şeyler yiyip biten DVD stoğumuzu tazelemek üzere girdiğimiz Orta Dünya'da delice başım döndü önce.

"Ay sıcaktan herhalde" filan deyip sendelememek için bar taburesi kılıklı şeye oturdum. Ordan çıkıp dondurmalı salep içtik afiyetle; o an fena değildim. Eve geldim, telefonda görüşürken dünya yine dönüyor, dönüyoor... Sendelemekten sıkılıp uzandım. Prospektüsleri okumak geldi aklımıza. Aldığım bütün ilaçların baş dönmesi, mide bulantısı hatta depresyon gibi yan etkileri varmış! E nefis! Neyi tedavi ettiklerini merak ettim doğrusu. "Kaş yaparken göz çıkarmak", tam bu duruma yaraşır bir deyim sanırsam.
 
Sürünerek işe geldim; günün bitmesini, evceğizime gitmeyi bekliyorum. Sabırlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder