5 Aralık 2011 Pazartesi

Yeni yıl dilekleri

Eh, madem liste dedim... Yeni yıl dileklerime başlayayım yavaştan:

1. Klasik olarak, tüm sevdiklerim için sağlık, keyif  ve mutluluğun daim olmasını diliyorum.

2. Spesifik olarak, negatif enerjileriyle millete hayatı dar eden kıskanç bünyelerin çevremden bir an önce yok olmasını diliyorum. (Bu sevimsiz gruba, tanıdıklarım dışında; tanımamaktan mesut olduklarımı da dahil ediyorum. Bize uzak, nereye isterlerse oraya yakın olasıcalar.)

3. Sevgilim ve ailemle keyifli gezilere çıkabilmeye devam etmeyi; güzel yerler görmeyi, güzel filmler izlemeyi, güzel müzikler dinlemeyi, güzel yemekler pişirip yemeyi diliyorum.

(Arkası yarın)

"Sugar on my Tongue" misali sevdiğimiz bir başka şarkı ile bugünkü yazıyı bitireyim. Kutlamalar, kaldığı yerden devam etsin! Malum, bugün sevgilinin doğumgünü :)

3 yorum:

  1. ofisinize ametist alıp koyun.
    http://gizlihazine.com/?ShowGem=Ametist

    YanıtlaSil
  2. hmm, ametist zaten rengi itibariyle pek sevdiğim bir taştır. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. ametist ve diğer taşların temizlenme arındırılma süreçleri falan var yalnız. doğrudan alıp koymayın.

    1 gece toprağa gömmenz lazım vs.

    YanıtlaSil