18 Mart 2010 Perşembe

Yürü ya aylak!


Bugün hava açık, güneşli... Dışarısı cazip. Dün böyle kapalııı, kasvetliii ve soğuktu. Sevimsizdi. Hava durumu kesinlikle psikolojik durumumda etkili bir unsur. İşte açıklıyorum, psikoloji ve meteoroloji arasındaki derin ilişki! Çıkasım yok ama evde oturdukça da oturası geliyor insanın. Cık, olmaz. Dışarı çıkıp sahilde yürüyeyim. Evet evet, yapayım bunu.

Bana iyi geliyor:
Yürümek, düşünmek, müzik dinlemek. Üçü bir arada. Bugün "The 'Hamak' Project"i başlatmaya karar verdim. Yürürken önemli kararlar alabiliyor insan, valla...

Yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm... Sahilde sadece kediler, köpekler, kuşlar ve aylaklar vardı bu saatte. 3 k 1 a.

Dönüşte 2 kitap aldım. "Her Şeyin Sonundayım" Tezer Özlü-Ferit Edgü Mektuplaşmaları ve Fatih Özgüven'in "Hep Yazmak İsteyenlerin Hikâyeleri".

İleriki zamanlarda bu iki kitaba değineceğim sevgili okur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder