23 Şubat 2011 Çarşamba

Çikobella


Çikolatanın ne kadar nefis bir şey olduğunu düşündüm sabah sabah. Nefis. Leziz. Enfes. Hastasıyım. Böyle (alttaki gibi) blogları takip et, ondan sonra git Bakkalmatik'ten Toblerone'la Damak ye. Neyse, ona da şükür.

http://cafefernando.com/turkce/valrhona-cikolata/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+cafefernandotr+%28Cafe+Fernando+-+T%C3%BCrk%C3%A7e%29

Keşke çikolata yapma kurslarından birine gitsem bir gün... Nefis olmaz mı? Eğlenceli olacağı kesin. Oy oy...


'Chocolate' filmi geldi yine aklıma, ne leziz filmdi. Her açıdan. Abla bana sorsa "Favorin hangisi?" diye, "O, bu, şu, ötedeki, berideki; hepsi!" derdim sanırım. Antraktta çikolata diye büfeye koşmuş idim, bir firma sponsor olaydı da, çikolata dağıtaydı; fena mı olurdu?


Misal şöyle aşağıdaki gibi bir şey olsa salonda, hayır demem ben.


Dipnot: Bu arada en üstteki görseli bulduğum Vintage Posters blogu pek güzelmiş. İçlerinde bildiğimiz klasikler de var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder