17 Ekim 2011 Pazartesi

İstanbul'dan sevgiler

Dışarısı buz gibi, Trakya'ya kar yağmış, eve dar attım kendimi. Yoda kapı önünde ağlıyor, Obi yine broş gibi yakama yapışmak için yanaşıyor kıçın kıçın.

Özetler bu kadar. Fakirbloghaneye Finlandiya'dan bir yorum gelmiş, tam da şuraya. Bir süre şaka olduğunu düşünüp şaşkın şaşkın baktım ekrana. Şaşkolozluktan yanıt da yazamadım. Ama sonra üşenmeyip Bay Teuvo'nun fotoğraflarına da baktım. Güzel yerde yaşıyormuş doğrusu. Nazik otomatik mesajı için teşekkür ederim. Yalancıktan da olsa gururum okşanmadı desem haksızlık olur. Finli kediler de sevimlilermiş yani, beyle Finlandiya'ya yolumuz düşerse bi sıcak kakaosunu içeriz T. amcanın. Neyse, ziyaret ettim sitenizi, gördüm dalgalanan Türk bayrağını. Ehm, Fince bileydim eyiydi...

Neysa, kitaplıkları düzenlemeyi düşünürken şu fotoğrafı gördüm, oha dedim. Stockholm Kütüphanesi'ymiş.


O değil de Adele pek cool çıkmış burada yahu! Dedikleri de pek hoşuma gitti. Oyh neyse, aile saadeti saati :P

5 yorum:

  1. adele gibi sesim olsa benim de böyle laflar edecek 3 kilo ponponum olurdu.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yüzü var. 3 kilo ponponu olması, ağır laflar etmesi de ayrıca takdire şayan...

    YanıtlaSil
  3. o değil de asla böyle aylaynır süremeyeceğim sanırım :( (mevzuyu hemen parfümerideki "ay bu size çok güzel olduu"cu abla kıvamına getirdim hani :P)

    YanıtlaSil
  4. ben internetten bi tane keçeli kalem gibi aylaynır sipariş ettim, bakalım işe yarıycak mı. sanki daha kolay sürülür gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  5. bilemiyorum, çok komplike... bendeki bitiyor sanırım, ucu haminneme döndü.

    YanıtlaSil