30 Ekim 2011 Pazar

Pazar kurabiyesi ve Pirate Radio

Pazar günleri güzeldir... Geç kalkarsın, bir bakarsın ki saatler 1 saat geri alınmış. Uu, bir saatimiz daha var bir sürü şey için. Mutfaktan kahvaltı hazırlıklarının sesleri geliyor, oğlanlar etrafta koşuşturup duruyor, ben de bunları yazıyorum.

Televizyonda "Rock'n Roll Teknesi" (The boat that rocked/Pirate Radio) diye güzel bir film var, müzikleri güzel, elbiseler güzel; 60'larda geçiyor. Tekneden korsan yayın yapan, dünyanın en eğlenceli ve çatlak radyosu ile mürettebatı. 



O yıllarda yaşasaydım eğer, yaşadığımız şu dönemdeki birçok şeyi beğenmemek için ciddi sebeplerim olurdu. O  zamanlar her şey daha canlı ve gerçekmiş işte, kabul edelim. Rock'n roll ve isyankar ruhu, kesinlikle 60'lara yakışıyor. Güzel yıllar... Filmde, aşık olduğu kızı arkadaşına kaptıran oğlana süt ve kurabiye getirdi diğer arkadaşları. Demek ki cidden iyileştirici etkisi var bu ikilinin. 



Yaşasın kurabiye! Dün akşam misafirlerimiz vardı. Bir sürü kurabiye almıştım. Kalanını bugün sütlü kahve ile tüketmek niyetindeyim. İsteyen olursa haber etmesi yeterli :)


Rock'n Roll Teknesi / Pirate Radio SinemaTV'de! SinemaTV

2 yorum:

  1. Ben isterim ama çok uzaktayım :) Limonlu tart yapıcam birazdan, sırf blogunu okuduğum için! Sonra da sütle mideye indiricem kendisini, tarifi burda bak, inanılmaz bişi tavsiye ederim: http://cerenin-gunlugu.blogspot.com/2010/03/limonlu-tart.html

    YanıtlaSil
  2. Gönderemesem de, limonlu tart da hiç fena değilmiş doğrusu :) Afiyet olsun şimdiden! Ben de dün kek/tart kalıbı aldım, en kısa zamanda tarifini deneyeceğim :)

    YanıtlaSil