10 Ekim 2011 Pazartesi

1-2-3: Karşınızda 123!

Sevdim ben bu 123'ü... Gerçekten zihin açıcı, Türkiye'ye göre üst düzeyde, standartların dışında müzik yapıyorlar. Bence tabii...

Kendilerini biraz tanımak icap ederse... Öncelikle Türk olduklarına inanamadım. Klipleri de gayet başarılı. Ayakkabılara bile ilham vermişler. 




İsimlerinin hikayesi de hoş:

"Grup ilk kurulduğunda sadece 123 BPM’de (tempo) çaldığımız, yarı elektonik yarı akustik bir müzik yapıyorduk. Durmaksızın aynı tempoda çeşitlemeler çalıyorduk. Hepsi 123 metronomdaydı. Tabii o dönem üç kişi olmamızın da etkisi var isimde."

Elemanları sıralayalım: Davul ve vokalde Berke Can Özcan, orgda Burak Irmak, bas ve gitarda Feryin Kaya, vokalde Dilara Sakpınar.



Ekşi Sözlük'te bir dünya yorum var haklarında. Şarkıları, sisli puslu havalar için birebir. Dördüncü albümleri geliyormuş, dünyadan haberim yok! İsimlerini duymuştum ama onları da 84 gibi, ağlak/inlek şarkılar söyleyen burnu tıkalı oğlan gruplarından biri sanmıştım. One Love'da ise alternatif sahnede olduklarından, başka bir şeyle çakışmış ki kaçırmışız. Neyse, buluşmamız geç olsun güç olmasın... Canlı canlı da dinleriz umarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder