18 Ekim 2011 Salı

Taking lives

Sabah uyanamadım. Hava kapkara. Nasılsa geç kaldım deyip, kendime sandviç hazırladım filan fıstık-ı makamla. Bu kara havanın soundtrack’i de Bat for Lashes oldu.   
  
Metrobüs gaflarına salak bi kız nefis bir katkıda bulundu bu sabah. Metrobüs durağı miting varmış gibi kalabalık, herkes zombiler gibi ağır ağır yürüyor. Bu, tentenin altında bile şemsiyesini kapatamadı, o kadar korkuyor ki ıslanmaktan! Emman tanrımm!   
Millet kendini bu salaktan sakınmaktan yürüyemez oldu. Dedim “Kapatır mısınız şunu, zaten kapalı yerdesiniz” Veee, zeka fışkıran cevaba gel: “Ama bazen tenteden de su geliyor!” Çevreden gelen homurdanmalara da aldırmadı zerrece. Allah muhafaza, asit yağmuru filan yağar, erir beyinciği. Al şemsiyesini fitil yap ablaya!   
Öff… Akşam da “Taking Lives” diye bir filme takıldım cnbc-e'de. Angelina Jolie, Kiefer Sutherland, Ethan Hawke filan… Uyumak istiyorum, sonunu merak etmekten uyuyamadım. Tahmin eder gibi de oldum aslında, Ethan'ı baştan beri gözüm tutmadıydı. Lakin tahminim doğru muydu, onu bilemedim şu an.   
Sonunu beklemeden de zıbardım zaten. Gerilim filan, gerenk yok akşam akşam. Ama Olivier Martinez abimiz vardı, hoştu, eyiydi. Ekşi sözlük’ten anladığım kadarıyla en heyecanlı sahneleri kaçırmışım. Ancelina’nın dudaklarına yapılmış zoom’a o ka tahammül ettim, acık daha dayansaymışım keşke. 

4 yorum:

  1. katil ethan. angelina ethan'dan hamile kalıp bütün soruşturmayı bozdu sanıyosun, meğer oyunmuş, angelina ethan'ı böylece kendine çekiyor, sonra da kalbine makas saplayıp öldürüyor.

    bi filmi de böylece .iç edip gidiyorum.
    öptüm.kib.bay.

    YanıtlaSil
  2. anaa, spoiler ibaresi olmadan hemi de! neysa, içgüdülerim beni yanıltmamış, iytın fazla yapmacıktı zaten. asıl o kardeş noldu, boğuldu sanılan? makas? hm, iyiymiş.

    kib, by, kiss.

    YanıtlaSil
  3. kardeş boğulmuş, sanırım onu da ethan boğmuş zaten, annesi onu daha çok seviyo diye. filmin bi noktasında ethan annesini de öldürdü.
    kötü yazmışım, madem anlattım filmi düzgün anlatıyım; kiefer sutherland'i katil sanıyo angelina, kiefer ölünce katil de öldü diye bi rahatlık geliyo herkese, o arada angelina ilen ethan sevgili gibi bişey oluyolar, adını koymuyolar ama. akabinde angelina ethan'ı asansörde annesini keserken yakalıyo, çok fena oluyo falan, omg katile karşı hislenmelerim olmuş diye. yakışıklı fıransız polis tokat atıyo buna, aptal kadın, herşeyi eline yüzüne bulaştırdın diyor. ancelina görevden alınıyo. sonra bi bakıyoruz ücra bi yerde hamile bi başına yaşıyo ancelina. sonra ethan geliyo, naapmaya çalıştığını ben anlamadım burda ethan'ın, boğuşurken makası ancelina'nın karnına saplıyo, aa bi bakıyoruz ki karın takma karınmış. sonra ancelina çakıyo makası ethan'ın kalbine. falan. ancelina iyi bi filmde oynamıycak herhalde.

    YanıtlaSil
  4. takıldığım her filmde imdb'ye değil, size başvuriciiim bundan sonra :) ayrıca ancelina dudakları girdi rüyama, beni yemeye çalıştılar. anneyi keserken görse, hangi insan evladı olsa azıcık sarsılır herhalde. yani. di mi ama? iitın "kimse anne olmasın, keserim ulen" düsturundan hareketle saplıyor sanırım makası. tracik.

    YanıtlaSil