27 Ocak 2012 Cuma

Let it snow

Sabah bembeyaz bir tipiye uyandık. Kar duracak gibi görünmeyince bey getirdi beni işe. Arabanın üstündeki karları temizlemek için uğraşsa da, erkenden yetiştirdi sağolsun. Kar Leoparı lakaplı şahıstan pek hazetmediğimden, beye Kar Panteri/Kedisi/Kuzusu demeyi uygun görüyorum.

Ofiste 4 kişi geyikte, ortam sessiz. Nefis. Keşke sıcak kakao ya da salep olsaydı... Ihlamur var, o da güzel.

Hava soğuk. Adele bile paltosunu giymiş. Feşınıbıl olmayı boşverelim şöyle havalarda rica ederim. Sırf bir kadife ceketle, afili fularla filan çıkılmaz; adamın burnu düşer soğuktan.




Dün, babamın doğum günüydü. Gezmeyi, okumayı ve yazmayı sevişimi; çenemle burnumu :) borçlu olduğum babam; doğum günün mutlu olsun.

Yeni yaşında da bol bol gezmeni, birlikte sağlıklı, mutlu, bol kitaplı, bol sohbetli ve kahkahalı nice yıllar geçirmeyi diliyorum.

Akşam güzel bir film vardı cncb-e'de, romantik komedi iyi gelir arada. Diane Lane ve John Cusack'ı seviyorum. Market teorisine güldüm. "Donmuş yiyecek kısmında dolananlar bekar, elinde listeyle dolananlar evlidir" :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder