12 Ocak 2012 Perşembe

Saklanası bir resim

Dilek Ağacı projesinden daha önce blogda bahsetmiştim. Bugün ofise bir zarf geldi Capitol'den. İçinden de bir CD ile bir kağıt çıktı. Dedim oley, bizim çocuktan mektup geldi.

Kendisi henüz anaokulunda olduğu için mektup yazamamış haliyle ve resim yapıp yollamış. Çok hoşuma gitti.


Ya şu gri, soğuk günde ne güzel geldi o iki mavi koyuna benzeyen bulutun, çubuklu güneşin ve elma ağacın biliyor musun? Ha bir de kafasıan elma düşmek zere olan mavi bacaklı kız :)


2 yorum:

  1. çerçeveletsene bunu, ne güzel asılır duvara. ben bi ara danalar gibi Z.'nin çocukken çizdiği resimleri aramıştım dövme yaptırmak için. bi tane bile bulamadım. duvarlara tırmanmaktan resim yapmaya fırsatı olmamış sanırım.

    YanıtlaSil
  2. çerçeveleticem, bugün beyinki de geldi. yanyana koyarız, çok sevimliler :) ay, üstüne gitme bu ara, ladin sorularıyla boğuşuyor çocuk.

    YanıtlaSil