8 Haziran 2012 Cuma

Gençlik halleri

Bant Magazine (Bantmag) ve Busy İstanbul ekibi, anne ve babalarla ilgili bir proje başlatmış. Siz de anne babanızın gençlik fotoğraflarına hastaysanız, "Vaay, amma jantiymişsiniz!" diyenlerdenseniz, onların fotoğraflarını göndermeniz için bir site kurmuşlar.

Ben annemle babamın gençlik fotoğraflarını görünce duygulanıyorum çok. "O zamanlar tanısaydım onları, nasıl olurdu acaba?" filan diyorum içimden. O yıllarda neler hissettiklerini, neler okuyup dinlediklerini, nelerden hoşlandıklarını, haleti ruhiyelerini filan merak ediyorum.

60'ların, 70'lerin zarafeti, uçuş uçuş halleri hoşuma gidiyor. Modası, müzikleri... Güzelmiş. Annem ve babamın fotoğraflarında geniş paça pantolonlar, ortadan ayrılmış uzun düz saçlar; kısa kürk ceketler, çiçekli elbiseler...

Biraz daha geriye, anneanne ve dede, daha yaşlı akrabaların fotoğraflarına gittiğimde yine pek güzel şeyler görüyorum. 1930'lar, 1940'lar, 1950'ler... Kelebek gözlükler, kabarık etekler, hoş topuzlar, hanım hanımcık haller...

Bantmag demiş ki sayfasında:

“Onlar da zamanında güzel takılıyorlardı!”: annemvebabam.com yayında!

Bant Mag. ve Busy Istanbul ekibinin ortaklaşa hazırladığı annemvebabam.com yayında!
Anne babanızın ve aile büyüklerinizin eski ve gençlik fotoğraflarını paylaşabileceğiniz bir sosyal paylaşım sitesi olan annemvebabam.com onların da bir zamanlar kıyak tipler olduklarını, mis gibi takıldıklarını, şık adamlar ve güzel kadınlar olduklarını hatırlatıyor.

Burası eski fotoğraflara bakıp günümüz için ilham almanızı sağlayacak bir nevi.
Neyse, lafı uzatmayalım, kendi fotoğraflarınızı paylaşmanız için sizleri siteye alalım: www.annemvebabam.com

2 yorum:

  1. muhteşem birşey bu :) eski fotografları zaten çok severim ama yaşadığı günü beğenmeyen, geçmişte yaşama arzusu taşıyan insanlardanım. bu fotograflara bakıp ne hikayeler yazdım şu dakikada anlatamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye yazmaya müsait çook güzel fotoğraflar var. ben sahafta, bitpazarında bile eski fotoğraflara dalıp giderim. evdekileri de ayrıca severim. yaşadığımız günü şimdi beğenmiyoruz, belki ileride nostalji hissi yüzünden bu günlerimiz olduğundan güzel gelecek :)

      Sil