20 Haziran 2012 Çarşamba

İstanbul çilesi

"İstanbul'un ulaşım çilesi bitmiyoor!" diye çığlıklar atarken insanlar, evi ve işi Anadolu yakasında olan biri olarak beni 3 ay boyunca kimse karşıya geçiremez! Hah, bir tek Efes One Love ve Red Hot Chili Peppers konseri istisna olabilir. Yurtdışından arkadaşım geldi, ona bile "Aman, Kuzguncuk'ta buluşalım" dedim. Köprü, bildiğin karınca katarı.

Bu çile, bu kafa oldukça bitmez. Çünkü şehrin ulaşımındaki iki ana köprüde kağnı hızıyla 3 ay sürecek  tamirat-tadilat başlatır, bir de üstüne insanlara "Şehri terk edin siz en iyisi" derseniz millet çıldırır elbet.

Benzer güzide lafları Ankaralılar hatırlayacaktır. İ.M.G. de sular kesilince tatile gitmelerini önermişti değil mi? Valla güzelmiş bu kafa, güle güle kullansınlar. Ama öneriler bizim değil, kendilerinin şehri terk etmesi yönünde.

Belki de yola öküzlerle devam etmemiz gerekiyordur. Eşeklikten başka bir şey değil şimdi yaşadığımız.

Milleti toplu cinnete teşvik gibi bir şey bu. Sabah metrobüste aynı anda hem saçımı çekmeyi hem de ayağıma basmayı başarıp öküzlükte level atlayan tipi bile affedebilirim, ama bunları; bilemiyorum...

8 yorum:

  1. mektubum ulaştı m ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözüm posta kutusunda, ama gelen giden yok henüz :/

      Sil
  2. nasıl gelmez ama, aynı gün postaladığım ankaraya ulaşmış çoktan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bakıyorum her gün posta kutusuna...

      Sil
    2. istanbul'un posta sisteminde bi sorun var. bizim ingiltere'den yolladığımız kartlar istanbul dışındaki her yere ulaşmıştı.

      Sil
    3. alala... o halde istanbul çilesine trafikle birlikte ptt'yi de ekliyorum. yazıklar olsun yav, postacı mı alıp okuyor diye şüphelenmeye başladım artık.

      Sil
  3. valla bilmiyorum, sana gene geldi kart, z.'nin 2 arkadaşına asla ulaşmadı.

    YanıtlaSil
  4. ben yine şanslıymışım o zaman, astım buzdolabına. bence postacıların nelerin koleksiyonunu yaptığı araştırılsın :)

    YanıtlaSil