22 Haziran 2012 Cuma

Google Art!

Google artık işi abartmış, dünya müzelerini ayağınıza yani ekranınıza getiriyor. "Vay gezemedim, oy göremedim" diyenler,  Googleartproject.com'a tıklıyorsunuz. http://www.googleartproject.com 

Ardından sol üstteki Collections kısmına giriyorsunuz. Sağ taraftan lokasyon (Asya, Avrupa...) işaretledikten sonra şehir seçiyorsunuz.

İsterseniz alfabetik sıraya göre sıralanmış müzelerden istediğinizi seçebilir ya da sanatçı adından da arayabilirsiniz. Ve işte dünyanın müzesi karşınızda! Eserlere tek tek tıklayabiliyorsunuz, büyütebiliyorsunuz...

Berlin'de gezdiğim müzelerden Alte Nationalgalerie'yi seçtim deneme için.


Yeni bir şey değil ama ben yeni gördüm, çok beğendim çok...

2 yorum:

  1. haberim yoktu böyle bir şeyden,çok güzelmiş,teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. rica ederim, ben de çok beğendim görünce. süper bir iş çıkarmışlar o müzelere gidemeyecek durumdaki birçok insan için.

    YanıtlaSil