13 Haziran 2012 Çarşamba

Love is the answer

Dün şirketin ulaştırmasından aradılar: "Verbaanım, paketiniz var". Bana iş örneği, dosya, dergi vs dışında gelse gelse fermina'nımdan paket gelir. Zira internet alışverişlerim de pek hoşuma giden şekilde gerçekleşmedi. Karalistem kabarıyor. (Morhipo başta, Altıncıcadde ikinci sırada)

Netekim kendisinden gelmiş, açtım paketi; içindekiler masaya yayıldı. 2 tişört, 1 (kendi ördüğü) bileklik, 1 rozet, 1 Urla magneti (ki Koko'nun gerisiyle münasebeti olacağından endişeliydim, ehihi), 1 filli nazarlık, 1 Paul Auster çizgi romanı, 1 kurukafalı karta yazılı not...



Ben önce bi duygulandım, sonra ağzım kulaklarıma vardı filan (ki ağzımı bilen, bunun ne kadar zor olabileceğini de bilir); millet bi şaşırdı, başıma toplandı...

Bilekliği hemen taktım, eve gidince de filli nazarlığı aynaya asıp magneti buzdolabının boş bulduğum bir köşesine yapıştırdım. Hepsini pek beğendim, teşekkür ederim. İyi kalpli paketler değiş tokuş edilsin, ne güzel! Tabağı boş göndermemek için hemen çalışmalara başlıyorum :)

3 yorum:

  1. valla neyin nerelerle münasebeti olduğunu asla bilemeyeceksin ahhahhahah!
    güle güle kullan hepsini <3

    YanıtlaSil
  2. eskiden mektuplaşıyor, arada hediye gönderiyorduk; şimdi hediyeleşiyoruz :)

    YanıtlaSil