27 Aralık 2012 Perşembe

Çoluk Çocuk'un devamı

Radyo Eksen'in sitesinde,  sevindiğim şu haberi gördüm: 

"Patti Smith ödüllü biyografisi Just Kids‘in devamını yazacak.Şair, anne, müzisyen ve punk akımının itici gücü Smith, 2010′da Türkçe’ye Çoluk Çocuk olarak çevrilen, ailesinin yanından ayrılışından Robert Mapplethorpe ile ilişkisine, o dönem tanıştığı rock yıldızlarından parasız geçen günlerine kadar biz okuyucuları tanık olarak davet ettiği biyaografisi ile National Book Award’ı kucaklamış, birçok kitap evinin en çok satanları arasında yer almıştı. Bu defa, daha çok müziğin başrolde olacağı, henüz adı paylaşılmayan kitap 2013′ün bir zamanında raflardaki yerini alacak."

Just Kids'i beğenmiştim. Sürükleyiciydi ve samimi kaleme alındığın hissettiren bir kitaptı. Devamında Hayalperest'i de okudum o da güzeldi ama ilk kitabı daha çok sevdim. Patti abla yazsın, ben okurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder