8 Aralık 2012 Cumartesi

Love Street

Jim Morrison'ın doğum günüymüş bugün. Yaşasaydı 69 yaşında olacaktı. Nasıl birine benzeyeceğini asla öğrenemeyeceğiz. Rock star olmak böyle bir şey sanırım, hızlı yaşa genç öl.  Sıradışı bir müzisyenmiş JimMorrison. Duyarlı bir adam, şahane bir söz yazarı...



The Doors şarkıları bana hep İzmir Kordon'daki gençlik günlerimi hatırlatıyor. Daha umursamaz, daha neşeli, daha uzun saçlı ve daha zayıf olduğum zamanları... Güzel günlerdi. Her şey çok daha başka görünüyor gerçekten o günleri düşününce. 

En sevdiğim The Doors parçalarından biri olan Love Street'i şuracığa iliştiriyor ve herkese şahane bir hafta sonu diliyorum...


2 yorum:

  1. sahnede değil belki ama yatağımda bir süredir sadece öyle yatmaktayım ben de... bunalımlardan bunalım beğeniyorum o yüzden kara bulutlarımı buralara da taşımayayım diyorum bugünlerde... sessiz okuyuculardan oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de meraklanmaya başlamıştım. bunalma. salma bünyeyi. kestane kebap yap kendine, sıcak kakao olsun elinde; güzel kitap, güzel film... hı? kış, depresif hallere sokuyor insanı.

      ne istersin buralardan? iki arap oğlan misal? az kaldı, izmir için gün sayıyorum.

      Sil