4 Aralık 2012 Salı

Yazarların okuma halleri

Kitap okurken şekilden şekle girer bazıları. Ben mesela, küçükken gövdem koltukta kitabım halıda, baş aşağı okurdum. Şimdi arkama yaslanıp kitabı kucağıma koymayı ya da sırtüstü uzanarak okumayı seviyorum. Hem bu halde okurken Yoda da kafasını, dirseğimle göbeğimin arasından sokup koluma koyabiliyor. Beraber bakıyoruz sayfalara... 

Yazarların  okuma halleri de böyleymiş.
William S. Burroughs

William Faulkner

Nick Hornby
J.D. Salinger
Patti Smith
Ezra Paund


Kaynak bura

4 yorum:

  1. Yatakta, masada, şezlongda, otobüste, tuvalette.. Kısacası her yerde, her biçimde iletişim kurmaktan keyif alınabilinecek tek şey bence kitap..

    YanıtlaSil
  2. Güzel, sürükleyici bir kitap olduktan sonra insan her şekilde okunur gerçekten. Geçen gün metroda yürürken kitap okuyan kadını yadırgadım yine de azıcık.

    YanıtlaSil
  3. küçükken annem yatırır yatağa bende el fenerini alıp okurdum yorgan altında..aklıma geldi şimdi..bu postuna bayıldım, sevdiğimiz yazarları böyle görmek ilginç. eğer izin verirsen ben de bu fotoları alıp post konusu yapmak isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorgan altında kitap okumak, keyifliymiş. şimdi kitaba iliştirilen mini lambalar var, pek pratik. izin ne demek, tabii ki :) ben de kaynak olarak belirttiğim edebiyat sitesinde görmüştüm.

      Sil