22 Eylül 2010 Çarşamba

Spartacus Blood and Sand

Dün akşam kanalları dolanırken, cnbc-e'de reklamları dönüp duran Spartacus'e denk geldim. Daha doğrusu Spartacus Blood and Sand'e. Ayrıntılar burda da olabilir.



Görüntüler, çekimler hakkat iyiymiş. Böyle ağır çekimler, değişik efektler vs. Başroldeki abi de iyiymiş tabii. Sevdim gibi. Ama bu kadar Roma entrikası, kan kin, şehvet nefret, baydı bir süre sonra. Rome da pek izlememiştim misal ben. Sürekli izlediğim ve bayıldığım tek dizi Six Feet Under idi. Bir de bir yere kadar Prison Break.



 Spartacus Blood and Sand'de bir kandır revandır gidiyor. Duvara yapışacak sandım abinin dişi bir an. Valla pek sert, oy vahşi, aman efenim erotik deniyor da, o kadar uzun izlemedim. Abiyle abla kavuşmuşlardı tam, uzanmışlardı kumsala, ablayı aldılar abinin koynundan, bi buruldum, yazıktır. Bir "300" havası var lakin.


Ama blood olacaksa true'sundan olsun, True Blood olsun derim ben.

İzleyelim bakalım, kanaatimiz oluşsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder