3 Eylül 2010 Cuma

U2 hadisesi



Kararsız Kazım olduğumu hiiç inkar etmiyorum. Ve fekat U2 konserine gitsem mi gitmesem mi, hâlâ karar verememiştim. Ona karar versem; bileti oturmalı yerden mi alsak, yoksa saha içinde ayakta mı dikilsek, derdim. Ama artık netim. Bir kere o stat eşşeğin ayağında, cehennemin dibinde, çook uzak. Ulaşımı zor. Ama bakıyorum da insanlarda "Gidemezse/göremezse ölecek, ince hastalık değil U2" halleri, bir çıldırma vaziyetleri...

Allah'ım mutlaka gitmeliyim, yoksa kulağım düşer, kolum uzar; böyle bir şeyi kaçırabilir miyim, mon diyö! Çoğu ordayken adamları dinlemeyip etrafı kesecek, ortalıkta dolanacak filan. Bir sakin olun canlar... TV'yi açıyorum Bono, gazeteyi kurcukluyorum U2 tarihçesi. N'oluyor yahu? Yok onunla iftar edecekmiş, yok kalsa evet diyecekmiş... Zırvalığın daniskası!

Ayrıca konser pazartesi pazartesi, öeh, sonracıma bir de çok kalabalık olacak, öğlen gelin filan diyorlar, yuh! Boğaz'ı gezeceğine madem, konseri Cumartesi verseymiş. Ofisten, konsere gidiyorum diye öğlen çıkacağım. Yok yaa! E sonra arabayla gelmek ölümmüş, servisle gelin bilmem ne diyorlar… Sanki adam gibi toplu taşıma var oraya. Servislere akın olacak. Giriş 3 saat, çıkış 4 saat sürer oradan. Eve dönmek ayrı eziyet. Yapsaydınız ya mis gibi İnönü’de. Sonisphere olduydu ne güzel, ama bunların takım taklavatı sığmaz ki oraya. Çevreci Bono, 150 tırla gelmiş, e oldu mu şimdi! Sahne de pek havalıymış gerçi... Ehm... Bence eskidiklerinin farkındalar ve teknolojiyle milletin dibini düşürmeye çalışıyorlar, hıh!



Velhasıl üşendik, eziyet olacak diye tırstık, her halükarda saçma bir organizasyon. Yazı tura atıyorduk; boşa koyuyorduk dolmuyordu, doluya koyuyorduk almıyordu. Oh, gitmiyoruz. Bu kadar tantanaya rağmen hâlâ reklam/ilan/afiş vs gırla, dolduramadılar mı nedir? Bilet bitti filan denmemiş. Öte yandan, herifler dibimize kadar geliyor, sittin senedir de bekleniyor, gitmesem bu sefer “Ah bi göremedim dünya gözüyle Bono'yu” diye hayıflanırdım. Ama yok. Biliyorum ki hiç sallamayacağım, zira bir tarafım eksilmeyecek, misal burnum düşmeyecek. Aa, sıkıldım valla! 15 sene önce gelselerdi onlar da. Bono yaşlandı. Ben de... Peeh!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder