22 Mayıs 2012 Salı

Bir tuhaf rüya

Rüya denilen şey çok acayip. Neyi ifade ettiğini, tam olarak neye karşılık geldiğini asla anlayamayacağız herhalde. Bazen ürkütücü olabiliyor. Dün gece rüyamda sabaha kadar liseden bir arkadaşımı gördüm. Uzun süredir, 15-16 senedir görüşemediğim biri...

En son evlendiğini, bir oğlu olduğunu öğrenmiştim facebook'tan. Yaklaşık bir yıl önce de oğlunu kaybettiğini duyduk. Şok! Kaza mı geçirdi yoksa bir hastalığı mı vardı, öğrenemedik. Sanırım 8-9 yaşlarındaydı çocukcağız. Acayip üzüldük, ne yapacağımızı bilemedik. Arkadaş telefonlarını açmıyordu, mesajlara cevap vermiyordu... Başsağlığı dileyemedik yüz yüze konuşup. Aradan bunca zaman geçti, dün gece rüyamdaydı işte. "Belki de kaybettiği oğlunun yerine bebek geliyordur" diye düşündüm kendi kendime. Ama rüyanın etkisinden de kurtulamadım. Bir tuhaf oldum sabah sabah, kötü hissettim.



Bu sefer dayanamayıp mesaj attım ona. "Sabaha kadar rüyamda gördüm seni, nasılsın, iyi misin?" diye. "Canım, 3 aylık hamileyim; içine doğdu herhalde. Özledim seni, nasılsın?" diye bir cevap geldi. Oh! Çok sevindim, acayip rahatladım. İyi haber duymak iyi geldi.

Dilerim bu kez evladı sağlıkla doğar, büyür; annesi ve babasıyla çok güzel bir hayatı olur. Bunu tüm kalbimle diliyorum. Çok acı şeyler yaşadı çünkü annesiyle babası, insan düşündükçe tüyleri ürperiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder