24 Mayıs 2012 Perşembe

Gaç gaç

Ofise iki ay önce bir çocukcağız başlamıştı. Bizim departman içindeki bir bölüme. Pek sessiz sakin... Daha ben adını öğrenemeden istifa ettiğini duyduk dün.

Dedim buna yeterince eter vermemişler, çabuk ayıldı. Eğer tam etkisini gösterseydi ilaç, basireti bağlanırdı garibin; uyandığında çok geç olurdu. Oğlan uyandı hemen mevzuya, "N'aptım lan ben?" diye arkasına bakmadan kaçıyor. İsabet. Daha yaşı genç, kurtarsın kendini bir an önce.

Beni yine delirten, tepemi attıran, kafamdan dumanlar çıkaran şeyler oldu ama tuhaf bir şekilde yine sabrediyorum. Bilemiyorum neden... Sabır kotamı dolduramamışsınız demek daha. Ha gayret... Ne kadar iş yığarsanız yığın, sabrımı ne kadar test ederseniz edin; saat 18:01'de hala burada, masamdaysam eğer, beni eşşekler kovalasın! Hadi bakalım...

Bugün beni delirten sizler için seçtiğim görsel, hayvanlar aleminden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder