21 Mayıs 2012 Pazartesi

Tohum kart

Çok ilginç bir şey gördüğü zaman "Yemin ederim benim aklıma gelmişti!" diyen insanlar vardır hani. Ben genellikle "Vay be!" deyip şaşırırım. Tohum kartı duyduğumda da acayip şaşırdım. Süper fikir. Çok zekice. Çok beğendim!

Bir davetiye aldınız diyelim. Ya da kartvizit. Çiçek şeklinde kesilmiş (başka şekillerde de olabilir tabii) kağıdın üzerinde sadece "Beni toprağa ekin ve sulayın" yazıyor. "Ne ki bu?" dediniz. Şaşırmayın...

O buruşmuş gibi görünen, çıkıntılı kağıdın içinde çiçek tohumları gizli. Kağıdı (evet o kağıdı) alıyor, 1-2 cm derinliğinde toprağa bırakıyorsunuz ve suluyorsunuz. Bir süre sonra çiçekleriniz büyüyor!


Nikah şekeri uygulamasını gördüm ve bayıldım! Herkese şeker diye bu kağıt çiçeklerden dağıt, davetli sayısı kadar çiçek büyüsün bir yerlerde. Her tür hediyeye uyarlayabilirsiniz: Doğum günü, yılbaşı, doğum, düğün; kurumsal, kişisel... Tohumu nasıl ekeceğiniz, bakımını nasıl sağlayacağınız da sitede ayrıntılı olarak anlatılıyor.

Ehm, valla ben düşünmüş olmak isterdim. Kıskandım çok. Zıplayarak ellerimi çırpıyorum.


Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

2 yorum:

  1. "vay arkadaş" diyorum ben de... bazen bir ek daha kullanıyorum...
    vay arkadaş!!
    :)

    YanıtlaSil
  2. yaa yaa, millet neler düşünüyor... bunlar çok zengin olur tabii :)

    YanıtlaSil