25 Nisan 2010 Pazar

Pazar artığı

Bir pazar gününü daha gömmek üzereyiz esteban. Bugün nedense çok çabuk geçti. Yapacağım işler var ya, ondandır. Bir şeyler yedim, gazeteleri okudum, ıvır zıvır derken saat 6'ya gelmiş. Şimdi biraz ofis artıklarını temizleyeyim. Mecburen mecburen, mecburiyetten... Sonrası banyoydu, bakımdı, kıldı yündü, kildi çamurdu, saçtı toynaktı, geçer. Ofis işini bitirdikten sonra kendime yeşil mercimek pişirmeyi planlıyorum, bakalım, kısfmet. Deniz börülcelerinden de ne kum çıktı yahu, bu kaçıncı yıkayışım. 

Bu arada, şu herkesin delice eğlendiği, partili, müzikli Adidas reklamı hoşuma gidiyor, eğlenceli. (TV'de çıkınca, değinmeden edemedim.) 


Pazar günü televizyonda dizi tekrarlarından başka bir şey yok. Sanki çok matah diziler de, hafta içi kaçıranlar hafta sonu da izleyebilsin! Pöh, çok sıkıcı ve yavan!

Gazetede, yaklaşan yazla gittikçe popülerleşen, yazlık mekanlarda da açılan kafe ve kulüplerin sahipleriyle röportaj vardı. Hakkaten "çevrem geniş" diyen herkes kafe açmak istiyor. Özellikle de kocası zengin olan ve iyi yemek yaptığını düşünen sosyetik ablalar ya da arkadaşlarıyla eğleneceği bir mekan sahibi olmak isteyen züppe yeni yetmeler. Sanki kolay iş! 

Ben gitmesini severim bazılarına, kapıda fazla artizlik yapan ve atıyorum bir kolaya 25 TL isteyen ultra sosyetikleriyle de işim olmaz. Rahat edebileceğim, fazla kalabalık ve gürültülü olmayan, yemekleri de güzel yerler benim için ideal. "In" olmaları hiç şart değil. "Out" olmaları daha iyi hatta. Bayılıyorum bu "Bu yaz bizi nereleri bekliyor?" martavallarına, sanki hepsine gidebiliyorsunuz, gitmezseniz incileriniz dökülüyor! Bir heyecan bir heyecan...

Not: Saatler 20.30'a yaklaşırken benden sana iki tavsiye esteban. 

1. Mercimek çok iyi pişmedi diye üzülme, yoğurtla her kötü yemek yenir hale geliyor. Ve "pişmiş aşa su katılmaz" lafını boşver, pişmemiş ama üstünden yenmiş yemeğe bile sıcak su ekleyip altını tekrar yaktığında pişiyor ve afiyetle yeniyor. Annem söyledi, hem tecrübeyle de sabit. Bu yöntemle mercimek enfes oldu.

2. a) Ödevlerini son güne bırakma b) Eve iş getirme. Bence b.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder