26 Nisan 2010 Pazartesi

Pazartesiler ve acıbademler

Esteban, benden sana tavsiye: Yeni bir işe başlarsan, ilk gün kendine çiçek gönder ya da eşe-dosta kendini acındır, onlar göndersin. Çok havalı bir şey yahu! Uuu! Kimseye buraya başladığımı söylemediğim için bu şansımı kaybettim ama, bugün koskoca adama cam leğenle çelenk kadar çiçek gelince kıskandım valla! Kokusu tüm ofisi sardı.


Eve yine iş getirdim, ama birazcık. Bitirip yolladım bile. Nasıl olduysa bugün 6'da çıkmayı başardım. Servis muammasını henüz çözemedim ama olsun. Çok acayip hatta saçma bir sistemleri var. Neyse. Eve gelip dün pişirdiğim nefis yeşil mercimeği yedim. Valla çok güzel olmuş, elime sağlık. Yarın sabah kendi peynirli sandvicimi yapacağım, sabahları yeşil elma acıktırıyor, yağlı poğaça yemek de istemiyorum.

TV'de "Aşk Doktoru" diye bir film açık. Romantik komedi. Will Smith ile Eva Mendes.
Zırva dizilerden iyidir. Ben de mavi çıbıklı pijamalarım ve acıbadem kurabiyelerimle yaymış durumdayım. Bu arada filmde, şimdiye dek gördüğüm en komik dans eden gelinle damat var! Gerçi insan kendi düğününde saçma sapan dans edemeyecekse ne zaman eder di mi?

Sloganı "Hepimiz tatil için çalışmıyor muyuz?" olan tatil sitesi hangisiydi? Kesinlikle çok doğru. Çalışırken iple çekiliyor tatil, kıymetli oluyor. Hem de motivasyon sebebi. Hep boşken tatilin anlamı olmuyor galiba. Tadı damakta kalıyor çalışırken. Bu sene bana yok misal. Bu iş eylülde başlasa fena olmazdı hani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder